سطح اطلاع رسانی ، توقعات و انتظارات به طور چشمگیری در حوزه اطلاع رسانی استان افزایش پیدا کرده است

 

 

مدیرکل روابط عمومی استانداری لرستان در برنامه نشست صمیمی استاندار لرستان با مسئولین روابط عمومی دستگاههای اجرایی که امروز به مناسبت گرامی داشت روز ارتباطات و روابط عمومی برگزار شد در سخنانی اظهار داشت: این نشست به پاس تکریم از همکاران روابط عمومی برگزار شده و نشستی صمیمی و اثرگذار خواهد بود.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری لرستان ،علی جهان آرا با اشاره به اینکه استاندار لرستان در ۴ ماه پایانی سال در چهار نشست خبری حضور پیدا کرده‌اند، گفت: این حضور جدای از نشست های خبری در صدا و سیما و گفت و گو با بخش های مختلف خبری با رادیو و سایر خبرنگاران مطبوعات و پایگاههای خبری استانی و برون استانی نشان از عمق توجه ویژه استاندار به حوزه ارتباطات و پاسخگویی به مردم در جایگاه نماینده عالی دولت در استان لرستان است که موجب گردیده سطح اطلاع رسانی ، توقعات و انتظارات به طور چشمگیری در حوزه اطلاع رسانی استان افزایش پیدا کند.

 

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری لرستان ضمن تشکر و قدردانی از زحمات همه همکاران پرتلاش و ساعی و فعال در حوزه روابط عمومی اظهار داشت: قبلاً از همکاران روابط عمومی به چشم بینا و گوش شنوا یاد می‌شد اما امروزه به علت گسترش حوزه ارتباطات می بایست از روابط عمومی به عنوان پای دونده، دست نویسنده ،قلب تپنده و احساس گیرنده هم یاد بشود.

 

علی جهان آرا افزود: همکارانی که عمده تلاششان در جهت بهبود ارتباط بخشی بین مردم و مسئولین است و با تولید محتوا و خبر سعی در ایجاد باور پذیری و اعتماد سازی مردم نسبت به خدمتگزاران آنها دارند .

 

وی خاطرنشان کرد:امروزه ارتباطات و روابط عمومی یک علم منحصر به فرد،یک خلاقیت ویژه، یک هنر چندگانه، یک ظرفیت بی نهایت و در کل یک حوزه وسیع و تاثیرگذار در جذب و اقناع افکار عمومی مردم جهت هماهنگی، همراهی ، پشتیبانی، ابهام‌زدایی، شفافیت سازی و اطمینان بخشی به مردم و تحرک بخشی به مدیران در جهت این ارتباط تنگاتنگ است تا در سایه آن خدمات به مردم باورپذیر و اطمینان بخش باشد.

 

مدیرکل روابط عمومی استانداری لرستان گفت: زمانی ما می توانیم از کارمان راضی باشیم که آثار این تلاش و فعالیت در جهت گیری و رضایت مردم قابل محاسبه و رو به رشد باشد. یعنی مردم به محرک های ارتباطی ما پاسخ بدهند و ارتباطی دوستانه و محترمانه شکل بگیرد و روند آن رو به رشد باشد.

 

وی افزود: بعضی وقت ها اصرار بر موضع ممکن است موجب کاهش این ارتباط باشد لذا می طلبد راه های خلاقانه و هنرمندانه دیگری هم انتخاب و به کار گرفته شود.

 

جهان آرا خاطرنشان کرد: بعضی وقت ها اقرار به یک خطا،یک پوزش و عذرخواهی کار هزاران پاسخگویی و جوابیه را می دهد یعنی روابط عمومی توجیه گر اشتباه نیست بلکه مامن مطمئنی برای صداقت و پاسخگویی صادقانه به مردم است زیرا مردم تشنه صداقت و راستی و حقیقت هستند و روابط عمومی می تواند سقای خوبی برای این عطش باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

داغ ترین ها